• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
Онлайн реєстрація
Опубліковано 15 жовтня 2024 року о 11:32

Про можливості е-Черги:

Як зареєструватися на отримання консульської послуги?

  1. Запис одразу на пів року вперед — тепер ви можете планувати візит заздалегідь.
  2. Система підтвердження запису за 30, 7 та 3 дні до візиту.
    Увага: якщо не підтвердити свій візит в кабінеті, або через лист-сповіщення, візит буде скасовано!
  3. Можливість додати до запису дітей — тепер ви зможете отримати більше сервісів за один візит.
  4. Захист від “посередників” — ми посилили механізми протидії недоброчесним користувачам.

Оновлений сервіс також дозволяє:

  • Легко керувати своїм записом через оновлений кабінет.
  • Користуватися послугами, які автоматично перевіряють наявність необхідних документів для чоловіків призовного віку.
  • Бронювати візит навіть на найближчі дні, якщо хтось скасує свій запис.

Нормативна база:

  1. Постанова КМУ від 16 серпня 2024 р. № 945 "Питання інформаційно-комунікаційної системи “е-Консул”;
  2. Наказ МЗС від 12.03.2025 №129 «Про затвердження Порядку функціонування системи електронної реєстрації для вчинення консульської дії, електронного кабінету інформаційно-комунікаційної системи «е-Консул».

1. «BankID НБУ» (через застосунок українського банку)

Відсутній рахунок в українському банку? Встановіть застосунок українського банку на смартфон та відкрийте рахунок.

Процедура:

  • дистанційна, доступна за кордоном;
  • можливе використання українського або іноземного номера телефону;
  • безкоштовна, зазвичай потребує від 10 до 30 хвилин часу.

 Виконайте наступні кроки:

  1. приготуйте:
    • паспорт (внутрішній або закордонний), або пенсійне посвідчення;
    • РНОКПП (попередні назви - ІПН, ідентифікаційний код);
  2. перебувайте у місці з якісним Інтернет-з'єднанням та освітленням, достатнім для відеозв'язку;
  3. з переліку оберіть банк:
  4. На смартфоні встановіть застосунок обраного банку.
  5. Використовуючи підказки у застосунку, відкрийте рахунок.
  6. При авторизації в електронній черзі МЗС оберіть "ID.GOV.UA", далі - "Bank.ID НБУ".


 2. «Дія.Підпис»

Найпростіший спосіб:

  1. На смартфоні відкрити застосунок «Дія» та авторизуватися в ньому.
  2. Активувати "Дія.Підпис" (якщо ще не активовано).
  3. При авторизації в електронній черзі МЗС обрати "Дія.Підпис".

Вас може зацікавити:

 3. Електронний підпис (КЕП)

Для використання цього способу необхідно створити Кваліфікований електронний підпис (КЕП).

Отримати КЕП можна в акредитованих центрах сертифікації ключів (АЦСК), наприклад:

Чому послуги надаються через е-Чергу?

Якщо коротко, то  задля безпеки й протидії кібершахрайству. 

Ідентифікація потрібна не лише, щоб унеможливити зловживання й гарантувати рівний доступ до послуг для усіх відвідувачів, а ще й для впровадження дистанційних послуг (коли послугу можна отримати просто вдома, без необхідності відвідувати консула).

Живої черги для приймання не передбачено, оскільки це створить нерівні умови для відвідувачів та призведе до неякісного надання послуг, адже без попереднього запису неможливо спланувати час для якісного та вчасного обслуговування відвідувачів.

У мене немає рахунку в українському банку/ДІЇ/електронного підпису! Як отримати консульську послугу?

Існує три варіанти авторизації в ній:

  1. ДІЯ.Підпис;
  2. Bank.ID;
  3. Український електронний підпис.

Якщо раніше не користувалися жодним із них, рекомендуємо створити Bank.ID.

Це – швидко, безкоштовно, дистанційно! 

З документів знадобиться:

  • паспорт (закордонний паспорт, або внутрішній (у формі книжечки, або ID-карти));
  • РНОКПП (попередні назви: ІПН, «ідентифікаційний код»; процедура оформлення: https://latvia.mfa.gov.ua/kp/faq/rnokpp).

Якщо РНОКПП відсутній - його потрібно оформити!


Не можу авторизуватися в е-Черзі через ДІЮ! Не працює!

  • Якщо через помилку не можете увійти до електронної черги, скористайтеся альтернативними методами авторизації! Не працює ДІЯ? Скористайтеся Bank.ID, або створіть собі цифровий підпис!

Як авторизуватися в е-Черзі через Bank.ID НБУ?


Якщо не можу/не хочу записатися в е-чергу МЗС, адже не маю ДІЯ.Підпис, Bank.ID та електронного підпису?

Якщо йдеться про оформлення закордонного паспорта:

Ви можете отримати цю послугу не лише в посольстві чи консульстві, а й у закордонних центрах ДП “Документ”, які з липня 2022 року працюють за кордоном: 

  • ФРН (Берлін, Кельн), 
  • Республіці Польща (Варшава, Вроцлав, Гданськ, Краків), 
  • Іспанії (Мадрид, Валенсія), 
  • Словацькій Республіці (Братислава), 
  • Турецька Республіка (Стамбул)
  • Чеській Республіці (Прага).

Перелік таких Центрів постійно розширюється й доступний за посиланням: https://pasport.org.ua/centers 

Якщо послуга надається не лише консульськими установами України, звернутися до альтернативного надавача послуги:

  • оформлення нотаріальної заяви / довіреності — послугу можна отримати у будь-якого нотаріуса в країні перебування (для використання на території України така довіреність має бути перекладена українською та апостильована)
  • реєстрація актів цивільного стану — послугу можна отримати в органах РАЦС країни перебування (після засвідчення апостилем цей документ буде чинним в Україні; повторно реєструвати акт в українських органах — не потрібно).

Натискаю на слот, а він не "бронюється"!

  • Швидше за все, ви натискаєте на вже "заброньований" слот світло-сірого кольору. Нижче на фото (позначено стрілкою) бачите перемикач «день», «тиждень», «місяць». Використайте його, щоб швидко визначити часові проміжки, де є вільні слоти. Вільний для бронювання час можна визначити за кольором:


Як перевірити, чи я зареєстрований? Як підтвердити реєстрацію?

  • Увійдіть до свого електронного кабінету в е-Черзі. Для цього повторно авторизуйтеся, так само як ви це робили при реєстрації
  • у вкладці "Зверніть увагу" перевірте останні повідомлення на наявність повідомлень про скасування візиту
  • у верхньому правому куті натисніть на символ меню (три горизонтальні риски, як на малюнку нижче), далі натисніть "Запис на візит". В цьому місці ви побачите всі свої актуальні реєстрації на консульські послуги.



Я не отримав лист про необхідність підтвердження реєстрації!

Лист міг потрапити у спам. Проте, підтвердити реєстрацію можна і без листа.
Як зазначено пунктом вище, потрібно повторно авторизуйтеся в е-Черзі та підтвердити свою реєстрацію в електронному кабінеті.


Мою реєстрацію скасували? Чому?

Найчастіша причина - автоматичне скасування візиту системою реєстрації через те, що клієнт не відреагував впродовж 30 годин на запит з проханням підтвердити свій візит. Відповідний електронний лист надходить на email, який клієнт надає при реєстрації.

Докладно про умови читайте в розділі "Нові можливості е-Черги" за посиланням.

Скасування візитів консульськими співробітниками теж можливе, проте, лише у випадках виникнення форс-мажорних обставин. При цьому у повідомленні про скасування вказується причина.


Якщо форс-мажор?

Якщо звертаєтеся через форс-мажорні обставини (наприклад, в дорозі втратили паспорт), можна узгодити з консулом дату і час надання послуги (в екстрених випадках і у день звернення), з'ясувати пакет необхідних документів.

Для цього потрібно написати на електронну пошту: [email protected] та викласти ситуацію. Докладно про втрату паспорта:

Якщо ж звернення не форс-мажорне, вам порадять зареєструватися, як це роблять усі інші відвідувачі.



Якщо ви спробували всі три доступні методи авторизації, але з об'єктивних причин не можете самостійно зареєструватися в е-Черзі (на відміну від випадків небажання використовувати доступні інструменти), для прикладу:

  • банк відмовляє у відкритті рахунку й у вас наявне листування зі службою підтримки банку з цього питання;

або якщо ви належите до наступних вразливих категорій громадян:

  • Особи з інвалідністю I та II груп, діти з інвалідністю та їхні законні представники.
  • Особи, постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорії 1 і 2).
  • Діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, та їхні законні представники.
  • Учасники бойових дій, військовослужбовці та члени їхніх сімей.
  • Багатодітні родини.
  • Тяжкохворі особи.
  • Вагітні жінки.
  • Особи, які звертаються для оформлення посвідчення особи на повернення в Україну (крадіжка, втрата документів, інші гуманітарні випадки).

зверніться на нашу електронну адресу для консультації:

Для розгляду вашого звернення, будь ласка, надішліть наступну інформацію:

  • Знімок екрана з помилкою при авторизації в «е-Черзі», відповідь банку щодо відмови у відкритті рахунку або інші документи, що підтверджують неможливість електронної ідентифікації (для тих, хто не може авторизуватися).
  • ПІБ, стать та вік (або фото першої сторінки паспорта).
  • РНОКПП (ідентифікаційний код, за наявності).
  • Електронну пошту.
  • Контактний номер телефону.
  • Документальне підтвердження належності до вразливої категорії (за наявності).
Відсутність РНОКПП не є причиною неможливості зареєструватися в е-Чергу, його потрібно оформити!

1. Ознайомтеся з процедурою отримання послуги

Приготуйте повний пакет документів перед візитом до консульської установи!

Консульські питання

2. Зареєструйтеся в електронній черзі МЗС України

Онлайн реєстрація
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux