До уваги громадян України, які мали проблеми з вильотом 8.10.2019 року з м.Рига до м.Київ авіарейсом W66280.
Посольство України 7.11.2019 року отримало офіційну відповідь від державного акціонерного товариства «Міжнародний аеропорт Рига», на свій лист від 9.10.2019 року з приводу проблем які виникли у громадян України, які маючи квитки на рейс авіакомпанії Wizzair не змогли потрапити на літак.
Зокрема, голова правління державного акціонерного товариства «Міжнародний аеропорт Рига» І.Ліце вибачається перед громадянами України, пасажирами, які не потрапили на рейс і зазначає, що скарги від кожного пасажира будуть розглядатися уважно та індивідуально.
Якщо під час перевірки буде констатовано, що пасажир, який прибув до Аеропорту вчасно, не менш ніж за дві години до вильоту та не потрапив на свій рейс з вини Аеропорту, тоді всі прямі збитки будуть компенсовані.
У зв’язку з цим, громадяни України, які запізнилися 8 жовтня 2019 року на авіарейс W66280 авіакомпанії Wizzair, які мали намір вилетіти до Києва можуть подати свої скарги до державного акціонерного товариства «Міжнародний аеропорт Рига» з метою компенсації збитків.